Levels

Tjo! Jag är bitter. Har jobbat igår och idag, efter jobbet idag åkte jag till Mälarhöjden för att hänga i solen med Maja, Nora och Erika. Fick höra historier från Hultsfred! Är lite avundsjuk på att jag inte åkte med, men vadfan! Förhoppningsvis blir den av nästa år också. Vi pratade också en hel del om jobb. Jag förstår inte hur man så snabbt kan gå från att vara en människa till något omänskligt. Vad menar jag nu? Jo, jag menar att så fort man kommer till arbetet är man inte längre samma person som man är annars, visserligen har man olika roller beroende på vart man är, men enligt mina erfarenheter(och åsikter)så slutar man därför inte upp med att vara en människa. Hur man behandlar människor är något som är otroligt viktigt som kräver en ganska hög standard enligt mig.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad, oavsett om du är på jobbet eller i något privat sammanhang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0