It's fridaaaaaaay

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med min kusin. Vi började med att äta på Vapiano, jättecoolt ställe, sen gick vi och satte oss på Snaps. Maja kom dit sen också, vi gick bort till en bar vid Skanstull med en gammal klasskompis till henne, sen gick vi hem! Jag hade tänkt åka in till stan, olja kedjan till min cykel och ringa mitt gamla jobb idag. Vad har jag istället gjort? Kollat på när Joel har spelat tv-spel. Haha, det är faktiskt jättekul, som att kolla på en fiiiiilm! HOHO. Får fixa det där någon annan dag, imorgon kanske, cykeln måste dock fixas nuuuuuuuuuuuu. Låter som en sönderrostad robot när man cyklar på den.

Nu har jag förresten beställt en höstjacka, hoppas hoppas hoppas den passar och är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0