Den som förlorar hoppet har förlorat allting

Hallå där!(Vad ska man börja med liksom? Hej? Goddagens? Tjoflöjt? Äh...)
Jag ligger i min säng där jag spenderat större delen av kvällen. Plockade iordning lite här i rummet, satte in kläder på sina platser och sånt, sen blev det tv och Fruit Ninja. Har sett delar av Silent Hill och hela 10.000 BC. Vem hade kunnat tro att en film om grottmänniskor skulle falla mig i smaken? Det gjorde den nämligen! Den var sorglig och bra, den handlade om slaveri, religion och lite kärlek och brödraskap. Om man anser att religion för mycket illa med sig nuförtiden så bekräftar verkligen den här filmen att det gjorde det långt tillbaka i tiden också. Det lilla jag såg av Silent Hill var inte alls lika trevligt. Uäähh. Skräckfilmer ska man inte titta på ensam.

Well well, imorgon hade jag tänkt ta en tur in till stan, min syster ska komma förbi hemma och på kvällen ska jag till Maja. Oj oj oj. Ändå ligger jag vaken fastän jag verkligen skulle kunna sova, damn you Internet!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0