Bluebird

Helgen är över och för första gången på iprincip hela sommaren så känns det verkligen, imorgon blir det nämligen till att gå upp tidigt och åka iväg och jobba! Jag ska få mitt schema, jag hoppas det inte blir alltför många sena pass, iallafall på vardagar. Blir så knasigt när man ska ta sig hem då! Men men. Igår införskaffade jag mig en longboard, världens finaaaaste longboard! Tycker jag iallafall. Den ser lite ut som en krokodil med fyra röda fötter och lite ränder på ryggen. Så det är vad jag kommer göra varje ledig stund då det inte regnar.

Jag ska nog städa min garderob lite, den är hur stökig som helst! Kläderna hänger där de ska, men golvet är helt fullt med väskor, skolpapper och BAJS!!!!!! Det är inte så mycket för att jag vill ha det rent och i ordning, utan mer för att jag har helt slut på utrymme för mina utklipp. Den andra garderoben plus dörren till den jag ska städa nu är redan fulla med bilder. Lite konstig hobby men det är så mycket finare än gulnade vitmålade dörrar.


Sådär kan det se ut i en garderob som tillhör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0