Varje gång du möter min blick

Tjoho!

Idag har varit en lång dag för mig, inte så kul med sånna när man råkar sitta uppe vid datorn och kolla på Dårligt upstopede dyr hela natten haha! Äh, får faktiskt skylla mig själv. Började iallafall 8:30 med en ganska meningslös lektion eftersom folket på litterär gestaltning inte riktigt verkar förstå(eller i allafall respektera)arbetsron som faktiskt krävs för att man ska kunna skriva och dela med sig av sina noveller och berättelser.
Vi fick sluta tidigare så jag somnade ett tag i styrelserummet tills Josefine och Ludvig knackade på dörren. Vi har i princip en lektion om dagen den här veckan och eget arbete på de andra, så vi bestämde oss för att arbeta med vårat projektarbete.
Lunch och en hel del kortspel senare så började vi faktiskt jobba och fick jättemycket jobb gjort vilket känns jätteskönt, lite tyngd försvann just från axlarna. Jag kom inte från skolan förräns vid kvart över fem typ. Är stolt över mig själv för att jag faktiskt stannade till mattestödet iallafall...

Nu ska jag ta mig iväg snart för att träna lite bodypump, sen blir det uppsats- och naturkunskaps-plugg.....
Vill bara få det gjort! ARGH!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0