Intracloud

Godmorgon!
Jag känner att jag inte riktigt fått den sömn jag behöver, meeeeeeen nu är jag pigg och vaken!
Idag ska jag på 20 års kalas, det är för Jenny som fyllde 20 i torsdags. Så snart ska jag se om jag orkar ta mig upp ur mitt täcke för att slå in hennes present mohohoho! Hela spektaklet börjar vid fyra och det är i Solna så jag har inte så värst mycket tid på mig ändå, särskillt med tanke på att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig, ett problem som ofta återkommer....Hmmm.....

Jag är äntligen klar med uppsatsen, vi hade opposition igår och jag fick veta vad som ska ändras på. Jag tänker inte göra något med uppsatsen i helgen dock, har fått nog av det där och måste vila lite ifrån den.
Har dessutom anslag och upptrappning att skriva på min novell. Jag gillar inte att skriva novell på det sättet vi gör just nu. När jag skriver så skriver jag helst allt på en gång och utvecklar varje del för sig efteråt. Nu ska vi göra tvärtom och det stööööööööör mig. Well well, jag får försöka mitt bästa!

Nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0