Our hearts they beat in time

Godmorgon, goddag, godeftermiddag anyways så är det den första dagen på ett helt nytt år. 2011 är nu här och jag tycker det är väldigt skönt att 2010 är över. Jag minns att jag glatt skålade förra året och sa att 2010 skulle bli det bästa året någonsin men så blev det inte. 2010 är ett utav de värsta åren i mitt liv, än så länge iallafall, men motgångar gör en starkare tids nog och jag hoppas det ska slå in nu när bladet är vänt. Studenten är den största händelsen som väntar och allt som det innebär. Får se vart jag tar vägen sen, antagligen kommer jag byta kontinent för ett tag. Körkortet ska också tas, har redan börjat och kommer antagligen att köra upp innan studenten! Jag vill inte ha så  mycket planerat mer egentligen, får se vad som händer helt enkelt. Ett jobb ska jag dock skaffa och så ska jag fortsätta träna så mycket som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0