It won't make sense right now

Hellu!
Idag har varit en lång dag i skolan mest bestående av en lång håltimme och en helt onödig lektion. Filosofi på morgonen var iförsig kul! Bra lärare gör verkligen ALL skillnad ibland. Iförsig är det ett roligt ämne också, men utan en bra ledare blir det ganska platt. Tackar mycket för de bra lärare vi faktiskt har! 

Jag har varit trött och mått sådär hela dagen och nu känns det som om jag har feber. Har så mycket att göra nu att jag inte hinner med att bli sjuk, så det blir till att äta febernedsättande och kämpa sig iväg till skolan ändå.
Får väl skaffa en sån där zorbing-boll och gå runt i så att folk inte blir smittade, hohoho.

Känner mig lite som den här bläckfisken just nu.


Kommentarer
Postat av: natha,

Hoho! Vi får typ sy fast ett par extra armar på dig! :D

2011-01-31 @ 23:27:58
URL: http://natths.devote.se/
Postat av: A

Åh ja, låter väldigt ont dock!

2011-02-01 @ 17:31:52
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0