Dag 20

Den här månaden
Första månaden på 2011 och den har varit mörk.
Tittat in i väggen en hel del men också träffat mina vänner. Det var kul och ljust, jag trodde kanske det skulle fortsätta vara så, men det varade bara i några dagar. 
Skrivandet kommer i intervaller, till och från. 
Förhoppningar byggs upp för att raseras, iallafall i min värld.

Ibland känner jag att det här är så onödigt. Då försöker jag göra sånt som är kul, men det finns inte så mycket längre. Det finns inte mycket alls som gör mig genuint glad och det skrämmer mig.
Visst skrattar jag och ler, men vem ser mig när ingen annan är här?
Det är då det inte går.
Jag är trött på mig nu.

Så känner jag för den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0