Dag 13

Den här veckan
Oj...Sista jullovsveckan spenderade jag till största del med att vara sjuk. Både i måndags och tisdags var jag och tränade. På onsdagen var jag hos mormor en liten stund och på kvällen så mötte jag mina vänner och åt kebab buffé på Folkets Kebab. Det var jättegott! Hoho. Vi gick till Charlies och drack lite öl och sen gick jag och Jenny och satte oss på något mexikanskt ställe i Skanstull. Väldigt trevlig onsdag!

På torsdagen hade jag blivit jättesjuk så det var bara att ligga instängd här i huset och dricka varma drycker och försöka få The Sims 3 att fungera.
Igår kände jag att det var nog så på dagen gick jag och tränade(jättedålig idé) och på kvällen träffade jag några vänner som jag inte träffat på väldigt länge! Det var jättekul men idag känner jag att det kanske inte heller var en så jättebra idé eftersom att jag inte mår så bra idag. Imorgon börjar skolans sista termin, vi får se hur det går.
Tror vi har vår första filosofilektion, kan vara kul att vara med då. WOOP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0