And there will come a time, you'll see, with no more tears

Tjoho!
Jag ligger relativt utslagen i soffan efter en timmes träning. Imorgon tar jag ledigt(det vill säga sjukanmäler mig) eftersom vi bara har en en timmes lektion på morgonen. Efter det är det oppositionser och jag är inte med i någon utav de som är imorgon. Jag stannar hemma och skriver klart uppsatsen imorgon eftersom att någon ska opponera mot den(säger man så???)på fredag.....kan vara bra att den är klar då...hehehehe

Jaha, vad händer annars då? Inte så mycket faktiskt. Idag hade jag en såndär arg&trött dag. Det får man faktiskt när man har sovit tre timmar och har skola mellan 8:30-17:00. Såg Black Swan igår natt, därav bristen på sömn.
Den var bra. Jag gillade hur de hade arbetat med scenerna och själva foto-delen. Rekommenderar den...det är en ganska mörk och ångestfylld berättelse, men det är såna filmer som lämnar avtryck hos mig. 

Nä nu ska jag äta något! Tjos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0