You float like a feather

Hellu där!

Äntligen kan man lägga skolarbetet på hyllan för en veckas tid. Eller nja, en del saker ska göras men det är upp till mig, behöver egentligen inte lämna huset om jag så vill! WOOP! Ska bli skönt. De senaste två veckorna har jag och min projektgrupp(Freak Corporation AB) slitit som djur, det har gett utbetalning iförsig eftersom att vi i princip är klara med vårt projektarbete. Efter lovet ska vi visa upp filmen för vår handledare och skriva klart rapporten.

Ikväll ska jag ut med min käre kompanjon Josefine. Vi ska till Landet och kolla på något band som Josefine säger är bra, så det litar jag på! Får se om jag lyckas hitta något att ha på mig. Har även ett stort vitt plåster bakom örat efter min mindre operation igår, så det blir ingen fancy håruppsättning idag inte.


Att säga att vi har kul tillsammans är ta mig fanken en underdrift!

Kommentarer
Postat av: Sloth/Åkermanskan

Slooooths är vad vi är!

2011-02-25 @ 19:36:08
URL: http://confessiontime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0