When the sun comes down

Tjoho!

Har hunnit med att vara i skolan och träna i 50 minuter idag. Usch vad intetsägande det är att springa under så lång tid, men men! Det är bra att göra! Imorgon tänker jag bestämt nog ta sovmorgon från första lektionen för att slippa en typ fem timmar lång håltimme. Ska istället gå förbi doktorn, ha möte och försöka få tid hos frisören.
Sen blir det skola som vanligt med stödmatte till klockan fem.......Jag borde inte klaga, men jag tycker ändå det är dåligt att skolan inte har de resurser som krävs under den tid det faktiskt är meningen att man ska göra kursen.

Well well, ser fram emot helgen! Ska bli soft!
Nu ska jag försöka trötta ut mina ganska pigga ögon med att titta lite på Black Swan.
Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0