I want to break this spell

Godafton! Skrev ett inlägg här imorse men det har visst försvunnit någonstans här i cyberrymden, well well!

Idag har varit en händelserik dag! Jag trodde jag skulle ligga hemma och fira in lovet genom att halvsova i soffan hela dagen men nej. Istället mötte jag upp kära Jenny för jack-shopping och bio. Jag har letat efter en jacka väldigt länge. Har beställt från internet några gånger, och kommit fram till att det fungerar inte att köpa en lite längre jacka som man inte provat innan när man är 1.57 cm lång.....men! Idag hittade jag en jättebra jacka, självklart från min favoritaffär Monki. Det är en mörkblå ganska tunn jacka, perfekt för vår/höst/sommar.
NÖJD CHEY!

Jag och Jenny åt lunch i Söderhallarna och sen blev det "Svinalängorna". Kan definitivt rekommendera den filmen till de människor som klarar av en verklighets-spark i magen. Filmen fick mig att tappa andan lite, av många olika anledningar, en väldigt bra film helt enkelt.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det luuuuuuugnt! SOFT!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha älskar bilden XD kommer verkligen hur trött jag var den kvällen och hur roligt det blev <3

2011-02-27 @ 01:03:55
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0