The Game Has Changed

Hellu!

Idag har varit en lång och kall dag. Vi har äntligenfått klar vår film, känns jättesoft! Nu återstår bara klippning och finslipning som ska göras på måndag, tisdag och onsdag. Det känns skönt att slippa förfrysa fingrar och tår på grund av timmars filmning, jag tror det kommer bli väldigt bra tillslut.

Imorgon är det idrottsdag i skolan, lärarna har försökt få det att låta som ett privilegium att vi treor ska få vara med på den, NEJ TACK säger jag. Jag vet hur det är att anordna saker på skolan och hur tråkigt det är när många inte dyker upp, men att hålla på med skolidrott på tvång? Nej. Istället spenderar jag några timmar på gymmet och sjukanmäler mig, det vill säga ledig dag! Wooop! Måste även handla till min födelsedagsmiddag på lördag. 

Nu ska jag titta på nyheter, dricka te och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0