Med en enkel tulipan.........

...........Ja! Idag är det faktiskt min födelsedag, tjoho! Har legat och halvsovit dom senaste två timmarna.
Kände mig lite som en gammelgädda som ligger och lurar! MOHAHA! Jag fick iallafall väldigt bra presenter av mamma och även lite skickat från pappa, tackar tackar. Snart ska jag gå upp ur min säng för att förbereda inför kvällens kalas. Ska vara en riktig kvinna och stå i köket hela dagen med några avbrott för städning.

Jag hade verkligen kunnat flumma iväg i ett inlägg om hur tur det är att jag faktiskt får uppleva min 19-årsdag MEN det orkar jag inte göra. HÄR SKALL RÖJAS, UR VÄGEN DÅLIGA MINNEN! WOOOOOOOOOOOOOP!


Precis ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0