Tanken håller dörrarna stängda

Trött trött trött. Ont i huvudet. Lång dag. Failat prov. Kallt. Stress. Mer prov. Blö. Blir inte så mycket uppdaterat här när man har så mycket att göra. Tänker iallafall skrota den där "30 saker" listan. Har svarat på 24 eller 25 frågor, det får räcka! De senaste dagarna har vi klippt vår film till projektarbetet, känns skönt att vi snart är klara. Tre dagar kommer det ta på ett ungefär, det tar tid att klippa film!

Jag känner att lovet nästa vecka är välbehövligt, ska bli skönt att få vila och faktiskt ha tid att göra saker med gott samvete. Som det har varit de senaste veckorna har jag inte ens kunnat gå iväg för att träna utan att känna stress över att jag borde plugga istället.
Stressen känns i huvudet och i kroppen nu, det gillar jag inte.
Det är som att återhämtning inte värderas längre, visst pratar lärare om det i skolan, men vad hände med att faktiskt tillämpa det? Det blir väldigt tvetydigt när de säger att man ska hinna med både det ena och det andra men samtidigt så ger de oss inte ens möjligheten att ta det lugnt längre.
RAGE.

Nu ska jag iallafall vila! HA!


En fin bild från mig och kära Ludd från mitt kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0