Seglar bland stjärnorna

Tjoohoooo!
Idag har varit en lång dag. Blev väckt av ett vabb-sms och insåg att jag antingen kunde fortsätta sova eller försöka få tag i mina projektarbets-vänner. Det blev det sistnämnda och efter en hel del krångel med både bussar och tunnelbanan så möttes vi på Stureplan.
Efter lite testfilmning så satte vi igång med att filma och det gick faktiskt väldigt bra! Det var helt sinnesjukt kallt efter ett tag, vad är grejen med att det ska bli kallt, blåsigt och snöigt igen? BLÄ på det!

Jag börjar förresten bli ännu mer sjuk. Halsen är inte snäll mot mig och feber har jag också. Usch usch.
Nu ska jag titta lite mer på Mauro och Pluras kök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0