Fairy Paradise

Helluuuuuuuuuu mina vänner! Jag ser att ni har blivit lite fler som kikar in här, välkommen! Kul!
Har inte haft så mycket att uppdatera på sista tiden, inte för att jag inte gjort saker, men har bara inte haft något direkt att skriva. Well well!

Idag har jag hunnit med ett besök hos doktorn, några timmar i skolan och en utbildning om hur man håller i årsmöten. Doktorn skickar mig vidare till ett ställe där jag ska få låna någonslags mask som man har på sig när man sover...kommer känna mig som Darth Vader hihihi. Utbildningen var soft, vi fick mackor och massa information om hur man gör årsmöten roligare.

Nu ska jag se  på Mad Men sen blir det sömn.
Imorgon börjar en lång helg vilket verkligen är behövligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0