Dancing in the moonlight waiting for the sunrise

Hellu!
Det är förjävligt att det har börjat snöa och bli kallt igen....hoppas verkligen det inte håller i sig. Fryser halvt ihjäl härinne, trots filtar och täcken, blä! Snart ska jag nog fixa lite te.

Det är helt sjukt att jag nästan glömt bort att jag fyller 19 nästa lördag. Det känns som om det inte alls var längesen jag räknade dagar inför artonårsdagen...Men snart är det dags att fylla år igen, så jag funderar lite på hur jag ska göra. Det är lite som en tradition att ha middag för mina vänner, så så blir det nog i år igen.
Äh nu svamlar jag, inte så intressant att höra om det kanske. 

Nu blir det te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0