Halka, snubbla men inte ramla.

Ännu en till inlärningsdag på vårdcentralen. Det går bra, idag hade jag lite mer ansvar och det gick faktiskt ganska bra. Imorse när jag traskade iväg mot bussen flög det omkring snöblandat regn i luften, marken var glashal och jag höll på att halka flera gånger, men nu verkar vädret ha ordnat upp sig.
Gick runt lite i Liljeholmen, hittade fler julklappar och träffade Jenny och Nicklas som satt inne hos frisören.
I början av nästa vecka ska jag jobba två gånger till, sen är inlärningen slut och då får jag helt enkelt klara mig själv!

Jag vet inte riktigt om jag ska hitta på något senare idag. Nu ska jag dricka lite iskaffe och ta en eftermiddagslur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0