Snö på marken och julklappshandling.

Nu känns det som om vintern verkligen är här. Kändes extra mycket när jag gick upp tio över fem imorse. Första dagen på mitt nya jobb idag, håller på att lära mig hur allt fungerar. Idag har jag lärt mig hur man frankerar brev, registrerar saker och ting i programmet så det känns faktiskt bra! Imorgon tror jag till och med att jag kan ta lite mer ansvar under den öppna mottagningen. Det enda som är negativt är det att jag behöver gå upp så tidigt.
Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle vara att komma upp imorse, får hoppas på att det fortsätter vara så.

Igår var jag med Joel och såg på Dubbelliv 2. Det var en förhandsvisning av serien som han har varit med i på SVT. Den kommer att börja gå i januari, antagligen på Barnkanalen. Enligt mig borde den dock gå på SVT typ klockan 19:00 på lördagar. Avsnitten är under femton minuter långa och kommer upp på SVT-play så se det! Jag tycker att andra säsongen var jättebra och SÅ mycket bättre än den första(som förövrigt finns på SVT-play nu).
Så det kan man kolla på om man vill se något bra!

Idag köpte jag förresten två julklappar. Ska inte köpa så jättemånga julklappar i år med tanke på att jag inte har råd med det. Men lite ska det allt bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0