Ghost, Spirit, Alien.

Blir inte så värst mycket skrivande här nu. Skyller på julen och att jag helt enkelt har annat för mig.
Igår var jag och Joel hemma hos Jenny och Nicklas, vi kollade på en film som heter The Fourth Kind. Det är en skräckfilm som är delvis verklighetsbaserad och handlar om kontakt mellan människor och icke mänskliga varelser, typ utomjordingar alltså. Den utspelar sig i Alaska och  handlar om människor som blir bortförda av de här utomjordingarna. Jag tycker att den var ganska läskig medan vi såg på den, men efteråt började jag mer undra över varför utomjordingarna skulle vilja skada människor, om dem nu finns? För det människorna i filmen verkade vara med om var knappast särskilt vänligt. I filmen var det dock med riktiga ljud- och videoupptagningar, så jag vet inte riktigt vad man ska tro, men vårt psyket kan göra en hel del med oss.

Idag började jag och Joel kolla på en film av Stanley Kubrick(som har gjort The Shining och Clockwork Orange bland annat)som heter Eyes Wide Shut. Den är weeeird! Vi hann inte kolla klart på den, det är drygt en tredjedel kvar så det ska bli spännande att se vart filmen slutar. Konstiga sektlika sällskap, maskeradutstyrslar och lite annorlunda sexuella företeelser beskriver filmen ganska bra, än så länge.
Imorgon ska jag på inlärning för mitt vikariat på vårdcentralen för sista gången, sen kommer jag få klara mig själv(LÄSKIGT!)men det ska nog gå bra. Måste gå och lägga mig i tid bara, klockan är ställd på tjugo över fem. Poop.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe "vårt psyket" hehe x)

2011-12-22 @ 01:26:29
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

DAMN YOU BESSERWISSER DAAAAAAAAMN YOU :D

2011-12-23 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0