Tredje advent.

Komiskt nog halkade jag och ramlade dagen efter mitt senaste inlägg. Wheeeeeeeeeew. Så nu har jag gjort illa ena ankeln och det är ganska osoft. Damn you ice! Men jag har skaffat Skyrim, så har inte behövt vara ute och röra på mig alltför mycket. Så det har blivit en del spelande i helgen, men har också hunnit med ett besök till IKEA, 40-års fest och så har jag varit med Joel också.

Imorgon ska jag ha en till halvdag på vårdcentralen, brukar tydligen vara rätt fullt upp på måndagar så får se hur det går! Är inte så särskilt taggad på att gå upp innan klockan sex dock.....Men slutar klockan tolv och då ska jag träffa Joel. Nån dag i veckan ska jag köpa de julklappar jag har kvar att köpa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0