En välsignat God Jul!

Hehehehe. Idag har jag och mamma varit i Liljeholmen en sväng, köpte de två allra sista julklapparna från familjen. Resten av dagen har jag spenderat med att baka tårta och muffins, slå in paket så fint som möjligt, slå in julgodis i små förpackningar och slutligen ätit en väldigt julig middag - tacos! Nomnomnom. Så nu är det bara att invänta julafton som är här om cirka fyrtio minuter. Är inte trött och faktiskt inte heller så överdrivet sugen på att spela Skyrim(!!!!!!!). Så jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva min tid innan jag åker iväg till sömnlandet.

Men men, imorgon ska bli en bra dag. Klockan 19:00 kommer jag traditionellt känna hur en gnutta Robin Hood-känsla sprids i hjärtat. Julen skulle inte vara samma sak utan Karl-Bertil Jonsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0