Varje gång är som den första gång vi sågs

Om du tänker på ditt liv så inser du snart att det finns otroligt mycket att vara tacksam för. Du har säkerligen en del riktigt bra vänner, kanske är du kär i någon, har storslagna planer för framtiden och så vidare. När jag tänker efter så inser jag att jag har mycket mer än vad jag oftast tänker på. Jag har helt enkelt en massa saker i mitt liv att vara lycklig över och att glädjas åt. Oftast lyckas jag väldigt bra med det, jag uppskattar verkligen allt som jag har i mitt liv. Det jag undrar är varför man inte alltid kan få känna så när det väl är så bra? För det är ändå inte ofta det är så. Konstigt inlägg. Jag undrar egentligen bara varför man ska känna att man mår dåligt när man inte har någon aning om varför? Ångest. Godnatt.

Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0