Sista Augusti.

Godmorgon! Idag är det dags för ett frisörbesök. Det sista var typ i januari så det ska bli skönt att få fixa till håret lite. Håret ser inte så värst bra ut när man har en jätteeeeeeelång utväxt. Får se vad vi hittar på idag! Efter det blir det jobb som vanligt. Känns som om det enda jag gör iprincip är att jobba, har inte träffat några av mina kompisar på hur länge som helst. Men det får väl vara så nu så jag har pengar att leva på när jag kommer hem från Thailand. Då får vi se om jag stannar kvar på samma jobb, det är inte så troligt faktiskt. Det är slitigt. Det är inte det att människorna eller cheferna inte är trevliga. Tvärtom så är de faktiskt hur bra som helst, men jag orkar inte sitta vid en dator hela kvällarna, det är liksom inte så roligt. Men men, vi får se om jag kanske får tag i ett annat jobb. Tills dess fortsätter jag med det här.

Nu ska jag gå ner och göra i ordning lite frukost och läsa tidningen! Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0