Situations.

Jag läste två artiklar nyss i Söderort som handlade om bostäder. Dels var det en där någon skrev om hur svårt det är för studenter att få tag i bostäder och en om att det är nu man ska köpa bostad i och med att priserna kommer gå ner i höst. Det är verkligen ett pussel med bostäder överhuvudtaget. Jag tror det enklaste är att köpa en bostadsrätt, för det går faktiskt även om man inte har miljoner att tillgå. Hyresrätt känns omöjligt om man inte har kontakter. Vilken DJUNGEL av bostadsfrågor det är. Haha, seriösheten i det här inlägget är inte så stor, men förhoppningsvis kommer jag hitta en lägenhet till mig innan det här året är slut. Det kommer inte bli så lätt, men det ska tamigtusan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0