Norrköpiiiiiiing

Godmorgon! Jag trodde jag skulle sova till klockan tolv, tidigast, men icke. Vaknar halv elva... Well kanske lika bra. Ikväll ska jag nämligen hoppa in i en bil med Maja och Fred för att köra ner till vår vän Wille i Norrköping. Vi ska fira hans födelsedag bland annat. Det ska blir roooligt! Men jag tycker alltid det är lite jobbigt när man är så långt hemifrån. Men äsch! På söndag kommer jag tillbaka igen. Det känns verkligen som om helgerna går så otroligt fort. Tror jag ska göra om mitt schema på jobbet så jag kan vara ledig fredagar. Men det blir nästa veckas problem. Nu ska jag vila lite innan jag åker till Liljeholmen för att inhandla lite grejer.

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0