Höstligt värre!

Höstens köp: Jag har investerat i en mörkgrön/brun höstjacka. Smycken och halsdukar kommer också inköpas!
Höstens behåll: Allt som jag känner för att använda till hösten, särskillt mina kängor som jag köpte förra året.
Höstens släng: Tycker inte att det finns något som man behöver slänga. Att återanvända är alltid bra! Dock tycker jag att de personer som har leggings utan att ha långa linnen borde tänka över det, inte så uppskattat av resten av omgivningen...hehe.
Höstens stoppa undan: De lite mer färgglada plaggen. Särskillt i pastellfärger. På hösten ska det enligt min smak vara mer jordbaserade färger.
En ideal höstoutfit: Kängor, leggings, något fint långt linne, kofta och en mysig halsduk. Givetvis massa smycken också! Hoho.
Trivs bäst i: Oversize koftor, långa linnen/klänningar och strumpbyxor.
Bästa stiltipset: Ta på dig det du tycker är snyggt och trivs i. Kan vara en bra idé att kolla sig i spegeln innan man drar ut också.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart. Haha, iallafall tidigare år. Ska försökar variera mig mer i år.
I höst kommer jag gå klädd i: Känns som om det är självklart efter det jag tidigare skrivit: linnen, leggings, koftor och kängor.
Men absolut inte i: Jag lär antagligen inte gå runt i något som tillhör den lite mer preppy-stilen. Sånt lämnar jag till Stureplans-folket.
Jag doftar just nu: Amor amor eller möjligtvis lite persiko-body lotion.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Hmm.. en riktigt najs väska eller ett par lite lägre boots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0