Tuessssssssssday.

Goddagens! Har sovit länge och ätit god frukost. Känns lite surt att kvällen kommer spenderas på jobbet, men förhoppningsvis ska det gå bra. Hade tänkt åka förbi en frisör i Liljeholmen innan jobbet och kolla vad de säger om mitt hår. Jag har tänkt göra det lite mörkare, med ljusa slingor, innan jag åker. Mest för att slippa bli fullkomligt vithårig under Thailands-resan. Sen är jag ganska trött på att gå runt med en mörk utväxt och gult hår. Heeee. Blir spännande att se vad de säger. Brukar ofta få en liten tillsägelse för att jag inte är och klipper mig tillräckligt ofta. Mamma brukar klippa topparna på mig och det är främst för att jag inte vill betala typ 250 spänn för något som mamma kan göra minst lika bra.

Har förövrigt sjukt dåligt samvete över hur lite jag har använt mitt gymkort under sommaren. Men nu ska det bli ändring på det! Ska kolla det nya höstschemat och börja med träningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0