Samma nätter väntar alla.

Bläääää.........Jag vill skriva fast jag vet inte vad jag ska skriva. Det jag skriver är något som jag skrivit om några gånger förut, och det handlar helt enkelt om att allt kan vara så bra i livet men ändå så mår man inte bra. Det tycker jag är konstigt. Eftersom att jag har ett stort intresse för psykologi så är jag medveten om att det kan vara något annat, något gammalt olöst som skapar det här kaoset. Frågan är då givetvis vad? Vad är det som gör att allt känns så tungt när det borde vara så lätt? Jag blir så frustrerad och trött på det hela. Det måste få ett slut, för jag tänker inte ha en sån höst och vinter som jag hade förra året. Jag tror jag behöver ändra inställning faktiskt. Framförallt tror jag jag behöver flytta hemifrån. Fan att det ska vara så otroligt svårt att få tag i en lägenhet.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0