With you next to my there ain't no darkness I can't overcome

Fy vad kul att må illa, ha ont i öronen och vara snurrig när man hade tänkt sova. Vad är det här för nåt? Jag vill INTE bli sjuk. Bööööööööh. Jag känner mig lite hungrig också, men hur sugen är man på att äta när man mår illa? BLÄ. Blir irriterad. Dessutom insåg jag att mitt gymkort går ut i oktober, så jag måste verkligen se till att utnyttja det den här tiden som jag har kvar. Så fort höstschemat sätter igång så ska jag göra upp en plan för träningen, för man mår faktiskt så mycket bättre när man MOTIONERAR.

FÖRRESTEN! Om det skulle råka vara någon som kikar förbi min lilla blogg och har koll på hur man fixar till bloggdesignen så skulle det vara huuuuuur snällt som helst att få lite tips och hjälp!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0