Gold Lion

Tjoho! Igår var en bra dag. Jag började med att träffa Jenny i Slussen för att åka iväg och hälsa på kattungar i Bergshamra, dom hade blivit så stora! Söta söta söta. Om jag hade bott i lägenhet hade jag inte kunnat hindra mig själv från att köpa en av dom. Vi åt lite mat och klappade kattungar och kattmamma innan vi åkte hem till mig. Hansson joinade oss sen och det blev en sjukt rolig kväll! Vi satt ute på altanen och snackade skit och drack drinkar i flera timmar. Vi hann med en snabbvisit till Hellströms också där Hansson på något konstigt vis tappade sin plånbok. Ovärt! Det blev lite senare läggdags än vad jag tänkt mig, men jag har ändå jobbat idag, precis som det var sagt. Sex timmars arbete och typ, fyra timmars sömn kanske. Mjä. Det är inte att rekommendera faktiskt.

 
Jag har dammsugit golvet i mitt rum och tagit ett skumbad så nu känner jag mig ännu mer trött. Hur kommer det sig att man blir så trött av att bada? Hmmm.... Jag börjar känna mig ganska redo inför hösten förresten, visst, det är tråkigt att sommaren är över men det finns inte så mycket att göra åt saken. Hösten är ändå en mysig årstid då man kan ha på sig varma kängor, höstjacka, massa olika halsdukar och allt är allmänt NAJS! Inte för varmt, inte för kallt(det intalar jag mig iallafall nu...får se vad jag säger när det blåser och småregnar en mörk oktoberkväll). Jag har upptäckt att mitt intresse för kläder börjar bli lite svårhanterat. Garderoben räcker liksom inte till som det är och jag vill ju fylla på den. Jag behöver till och med i viss mån göra det.
Typ sådär vill jag se ut till hösten! Wihu! Nu ska jag sova, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0