Resfeber redan?!

Jag börjar få lite resfeber. Ja, redan. Inser att jag tjatar mycket om resan, men det är en väldigt stor grej för mig. Börjar inse att det faktiskt kommer kännas att vara borta från alla vänner och Joel. Tjugotre dagar rör det sig om, jag struntar i hur jetlaggad jag är när jag är hemma igen, för då ska jag tamigtusan träffa er alla! PÅ EN GÅNG!
Ska inköpa en hårspray när jag är där, den ska jag ha som skydd mot spindlar och dylikt som inkräktar. Får hoppas på att den inte kommer komma till användning. Har mailat med pappa en del nu iallafall, då känns det hela lite bättre. Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av True Blood, säsongen börjar lida mot sitt slut nu. Jävla skit. Borde visas oftare än en gång per år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0