Ny vecka igeeeeeeen...............böh.

Nu är jag hemma från Norrköping igen. Det har varit en väldigt rolig helg med personer som jag tycker mycket mycket om! Jag har lärt mig att pizza är godast kall och att jag antagligen är allergisk mot myggor. Ovant att vara i en lite mindre stad så långt bort från hemma. Men det kanske kan vara bra, särskilt om man pluggar, då finns det verkligen tid för ro och koncentration. Imorgon är det jobb som gäller igen. Den kommande helgen är den enda som jag inte har något planerat, sen kommer jag att ha fullt upp innan jag åker iväg till Thailand.
I veckan ska jag iallafall försöka ta mig till frisören, var inne och pratade med en tjej i fredags som var jättesnäll och förstod precis vad jag ville göra med håret.

Nä nu ska jag hitta något att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0