Lost and Found

Goddagens! Efter många om och men så somnade jag tillslut igår. Just nu sitter jag och väntar på att kolla på det senaste avsnittet av True Blood. FY TUSAN vad den serien är bra! Min favoritserie helt klart. Under tiden sysselsätter jag mig med att försöka hitta någon kul bild till facebook, något som inte är så lätt faktiskt! Böh.
Något jag önskar mig: En systemkamera. 
Inte en för avancerad, men liksom en bra systemkamera. Jag tycker om att fota, men jag har inte riktigt tekniken som krävs för att tycka att det är kul. Jag vill kunna göra mer! Men julen är inte alltför långt bort och likaså 20-årsdagen....

Anyways, jag har kommit fram till vad jag ska göra till hösten. Jag har tröttnat något otroligt på mitt hår, det är sjukt ljust i längderna och mörkt i rötterna på grund av solen och diverse blekningar. Så nu ska jag faktiskt skaffa mig mörkt hår. Nej, jag ska inte färga håret svart igen, det var ganska så misslyckat. Men ljusbrunt/mörkblond med lite slingor här och där. Det låter väl inte helt odrägligt va?


Lite så fast lite annorlunda ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0