I feel so close to you right now

Kvällen igår var trevlig, trots att jag var extreeeeeeeeemt trött! Först åkte jag ut till Bergshamra där jag träffade fyra söta småsmåsmåkattungar och en minst lika söt kattmamma. Jag vill ha en kaaaaaaatt. En av dom katterna! Så sjukt söta, fick plats i en hand! Efter en hel del gullande med de små katterna så åkte jag och Jenny iväg till Medis där vi mötte Ludde, Josefine och Max. Det var uppenbarligen inte bara vi som hade tänkt gå ut till någon uteservering igår för det var helt fullt överallt. Sån tur var så är det inte så många som känner till Arken så där fanns det plats åt oss iallafall. Kul kväll helt enkelt!

Idag när jag skulle gå hem från Joel så visade det sig att inga bussar går, så jag började gå mot Zinkensdamm för att ta tunnelbanan. Påvägen blev jag mött och iprincip stoppad av Pride-tåget. Hela Hornsgatan var avspärrad och det gick inte ens att gå över till tunnelbanan, så jag kollade på paraden tills det började spöregna. Jag har aldrig riktigt sett paraden förut så det var kul. Det var väldigt kul att se hur många som visar att alla människor är lika mycket värda - oavsett kön och sexuell läggning. Det gör mig väldigt lycklig och hela Pride evengemanget tycker jag är väldigt viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0