Heart Of Chambers

Idag slog jag rekord på jobbet, yay! Känner dock att jag måste finslipa mitt CV och lämna ut det på en del ställen. Dels för att få lite mer erfarenhet inom vård/service-yrket och även för att det är lite som att åka berg- och dalbana att jobba som säljare. Inte så stabilt, särskillt inte med provision och så, visserligen har jag min grundlön men ja jag vet inte. Jag vill ha en mer stabil inkomst så att jag kan flytta hemifrån. Haha, det är iprincip det enda jag skriver om jobb, resa och att flytta hemifrån. Tjatig cheeeeey. Dock är det svårt att inte skriva om det när det verkligen är det som kretsar runt som mest i mitt huvud. Hitta lägenhet, flytta hemifrån. Jag kan inte sluta tänka på det! ARGH! 

Förövrigt har jag kommit på något som jag verkligen måste bli bättre på. Att passa tider. Tror de flesta av mina vänner kan intyga att jag ofta kommer försent. Det är så irriterande att komma sent och att aldrig dyka upp när man bestämt. Så den här hösten ska jag bli bättre på att hålla tiderna. Idag till exempel, jag hade ju planerat att gå till frisören för att göra en bedömning av mitt hår. Men nej, självklart gör jag ingenting i hur länge som helst och får istället stressa iväg till tunnelbanan för att komma i tid till jobbet. Inte bra inte bra. Får försöka hinna med det imorgon iallafall... Ser förövrigt ut som om jag har pottfrisyr på högersida. Min gamla sidecut har blivit så lång nu att den är precis för kort för att ha den i toffs, men för lång för att det ska se bra ut. Väx sidecut, väx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0