Many of horror

Godkväll!

Idag har jag hunnit med skola, ett doktorsbesök och en tur in till staden. Letade efter present till mamma och bytte bikinin som jag köpt. Det blev faktiskt riktigt fint och soligt idag, det gör mig lite gladare. Hoppas det blir varmt snaaaaaaart bara!

Känns förresten som om framtiden har klarnat lite för mig, räknade ut mitt ungefärliga snitt och det känns faktiskt riktigt bra. Först blir det dock USA(förhoppningsvis). Känns otroligt udda att man faktiskt inte behöver börja skolan igen i höst, det är det enda jag känner till. När man var mindre var det dagis, sen grundskolan och efter det gymnasiet. Nu är allt snart slut, för ett tag iallafall.

Nu ska jag läsa igenom lite texter inför filosofin imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0