Painting Pyramids

Soleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen skiner och det är varmt! Det gör mig riktigt glad att jag kan sitta ute i trädgården och sola i shorts och linne fastän det bara är den fjortonde april, wiuuuuuu! Sommarsommarsommar!
Idag skrev jag naturreligion-provet plus att vi lämnade in vårt projektarbete. Känns verkligen jätteskönt att ha det klart. Har också fått reda på vad jag behöver plugga på för prövningen i Naturkunskap A, så imorgon är det bara att låna rätt bok så blir det plugg på lovet. Det känns inte som om det kommer vara så farligt svårt, det handlar om miljöproblem, ekosystem och sånt. Jag känner att jag har gaaaaaanska bra koll på det. Men ska inte ta ut något i förskott iförsig.

Snart är vår studentskiva och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska vara. Sinners and Saints...hmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0