Summer Haze

Nu är det lov. Ska bli skönt att slippa gå till skolan, det är alltför ofta numera som vi går till skolan helt i onödan. Håltimmar och inställda lektioner är vardagsmat för oss. Det ska tydligen bli fint väder hela påsklovsveckan också, då vill iallafall inte jag sitta instängd i ett unket klassrum. 
Har dock en hel del plugg att ta tag i, och det ska jag göra! Plugg, träning och sol blir det hela lovet!

Imorgon är det vårstädning här i området. Vi har en höst och en vårstädning varje år, mest för att kratta löv och köra bort gammalt trädgårdsskräp. Så jag lär väl få köra bort några skottkärror med skräp, så värst mycket mer brukar jag inte behöva anstränga mig. Funderar dock på att spola av trädecket som vi har på baksidan, det är sjuuuukt smutsigt, och det funkar ju inte när jag vill ligga där och sola!

Vi får se vad som händer ikväll, om det händer något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0