Pascha

Ja glad påsk och sånt! Igår var det påskmiddag hos min morbror med släkten, det var god mat och trevligt sällskap. Efter det åkte jag på fest hos Max. Hade glömt halsduk och varmare byxor hemma så när jag skulle hem sen höll jag på att frysa ihjäl, usch! Så nu har jag blivit sjuk igen......... Men men, får väl hoppas att det blir bättre tills på tisdag och framförallt onsdag, då har jag nämligen ett stort matteprov.

Släkten vill förresten att jag ska knåpa ihop en önskelista. Jag har inte ens tänkt på att man önskar sig saker i studentpresent....så nu får jag tänka till lite. Nästan alla i min släkt, både på mamma och pappas sida, är nu innehavare av fina Iphones och min gamla SonyEricsson är ganska så skranglig. Kanske ska man skaffa en Iphone? Time will tell!


Storasyster, kusin och mamma.

Kusin Josefine.

Fina mormor.

Syster och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0