Never an honest word

Vi hade projektredovisning idag som faktiskt gick bra, även om en del i klassen inte kunde hålla sig till diskussionsfrågorna, haha. Uppspelet på musiken gick också bra trots några inslag av nervositet. Nästa vecka ska vi spela upp två "nya" låtar så det lär bli en del pianospel i helgen. Ganska bra sätt att bryta av det vanliga pluggandet. Ett digitalpiano är definitivt något som kommer finnas i min studentbostad när det blir dags.

Påtal om studentbostad fick jag hem min kod till studera.nu idag. I helgen blir det till att söka till högskolan, känns sjukt vuxet, eller iallafall halvvuxet.

Nu ska jag titta lite på Criminal Minds, får se om det blir till att stanna hemma ikväll eller hitta på något ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0