In my mind I whisper every word you say

Helluuu!
Idag har varit en väldigt lugn dag för mig. Jag sov nästan hela dagen och ändå är jag dödstrött nu. Konstigt.
Har fått en del plugg gjort, men inte alls så mycket som jag egentligen borde fått. Imorgon blir en till dag tillägnad läxor och pluggande inför både religions och filosofiprov.

Att jag börjar bli sjuk känns sådär eftersom att det är en hel del grejer som måste göras i skolan, sen vore det surt att bli sjuk lagom till lovet också. På torsdag ska jag och mamma åka och kolla på mönster och tyg till min studentklänning. Lär ha något att hålla mig sysselsatt med på lovet iallafall.
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

gillar lappen ;)

2011-04-10 @ 00:22:19
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0