Den som vill ha rosor tål taggiga stjälkar

Godafton! Helt sjukt att det fortfarande är ljust ute, det gör mig så glad så. Tänk att vädret kan spela så stor roll för ens humör! Idag har jag klarat av både bokseminarium och en hel del räknande i matteboken. Jag måste verkligen få den här kursen avklarad och som det ser ut nu så ser det inte alls ut att vara ett så svårt mål att nå.
Helgen kommer att få ägnas åt plugg, har lite rester som jag måste fixa och sånt där.

Förövrigt beställde jag en PIN-kod idag, det behöver man nämligen när man ska söka till högskolan.
Nu när jag till 90% bestämt vad jag ska läsa så vill jag prova och se om jag kommer in och vart isåfall. Alltid bra att vara förberedd på hur det blir när jag kommer tillbaka från de FÖRENTA STATERNA! Det känns som om pusselbitarna börjar falla på plats nu, allt som krävdes för det var egentligen lite andrum.

Imorgon dimper min studentklänning(om den passar)ner i brevlådan. Slutet är nära och det känns mer och mer för varje morgon man invant släpar sig iväg till skolan och går därifrån, både gladare och tröttare än var man var på vägen dit.
De här tre åren har varit ganska stormiga, framförallt privat. Jag har fått ut mycket fina saker utav denna tid iallafall, några finfina vänner som jag hoppas kommer vilja finnas vid min sida lika länge som jag vill finnas vid deras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0