What kind of man you are if you're a man at all

Äntligen är jag klar med geografin. Skickat och klart. I TID! Bra jobbat till mig själv. Jag har tillochmed hunnit sy lite kläder som jag inte har varit helt nöjd med och sett fredags-avsnittet av Idol. USCH vad besviken jag blev. Min favorit kom inte med och hans plats togs upp av en tjej som bara skriker, MUUUUUUUUUH! Men men, det blir säkert ett bra tidsfördriv att titta på ändå.

Jag har fixat körkorts-grejer nu iallafall. Måste bara gå till en optiker som kollar mina ögon och skicka in det sen har jag körkortstillstånd. Det känns lite läskigt att ha kontroll(om jag nu kommer ha det)över en hel bil helt själv. Tur att jag kommer ha någon att övningsköra med iallafall. Får väl se hur långt mina moppe-skillz kommer hjälpa mig.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Ska försöka ta mig till gymmet imorgon, vi får se om jag klarar det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0