Vi kan läka det med lyckan i vårt skratt

Jag skrev precis ett inlägg som försvann. Muuuuuuuuh. Men men!
Den här veckan har varit full med grejer så därför har jag inte haft tid eller någon energi att skriva här. Igår var det Halloweenfest och det var mycket trevligt! God mat fick jag också!
Nu är det dags för en veckas höstlov och lagom till det så har jag blivit ganska förkyld, såklart, lagom till lovet. Jag ska ändå ta det lugnt och försöka få lite ordning i mitt rum som är stökigt och dammigt. Idag har jag hunnit med lite men det var efter att jag segat framför teven till klockan sex, hohoho. Det här är de saker jag måste hinna med på lovet:

- Städa!

- Fixa körkortstillstånd & synundersökning

- Köpa ett par höstskor

- Träna

Så, nu har jag ingen anledning att "glömma" bort detta woop woop. I torsdags så beställde jag förresten min studentmössa(!!!!) känns sjukt overkligt att jag om drygt åtta månader kommer vara en student. Det känns faktiskt ganska så bra.

Nä, nu ska jag titta på Beck och dricka te sen blir det mer städning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0