I forgot to say out loud how beautiful you are

Tjoho! Känner att uppdateringarna blir få här på min lilla blogg, men jag blir helt bombarderad med uppgifter, läxor och prov! Tror de flesta i min klass håller med mig där. Jag har vant mig vid den nya frisyren nu och jag är faktiskt väldigt nöjd, känns annorlunda och bra. Helgen kommer bli trevlig. Ikväll ska jag dock ta det lugnt, läsa på inför pedagogiskt ledarskaps provet som är på måndag och psykologi provet som är på torsdag. Kommer antagligen hinna spela ganska så mycket The Sims också, hihi!
Har sjuuuuuuuukt mycket träningsvärk sen i onsdags, jag och Erika var på bodypump och träningsvärken efter det är inte nådig! Nästa vecka ska jag köpa ett gymkort så jag kan träna huur mycket som helst! Kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0