Beautiful mess

Oj vad lite jag har skrivit här den här veckan! Men så blir det när man är begravd i plugg och precis återinstallerat The Sims 3(HEHE). Jag var med Erika idag på gymmet och vi gick på ett pass som hette Body Attack. Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det hade varit kul om instruktören hade gett instruktioner, det bara började direkt, lite aerobic-stil nästan och det är verkligen inte min grej. Så nej, body attack blir det nog inte igen. Jag ska iallafall köpa mitt gymkort nu snart, jag har ett klippkort nu men det har bara tre gånger kvar.  Jag måste bara komma igång igen och det är det som är det svåra, men jag ska klara det!

Imorgon åker jag till Nynäshamn på en elevrådsutbildning. Det kommer säkert bli kul men schemat är verkligen fullspäckat. Jaja! Nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0